Super nette service met een kleine opmerking

De bank was binnen de afgesproken tijd binnen (8-10 weken) en super vlot bij mij thuisbezorgd. Echter zat er wel kleine schade aan de achterzijde van de bank.

Mooie producten, snelle levering

Contact gehad met de bezorger door een verlate levering van hun leverancier. Andere, snelle, afspraak gemaakt en bezorger kwam op tijd, pakte het product uit, checkte het op beschadigingen en nam het verpakkingsmateriaal weer mee. Tweede keer dat we bij WIH bestelden, zouden het zo weer doen.

Mijn bank werd snel geleverd. Ook is er de mogelijkheid om je oude bank mee te laten nemen. Hele aardige gozer, die het kwam brengen!

Prachtige salontafel

Helaas was het item niet in voorraad, maar toen hij eenmaal weer bestelbaar was: topcommunicatie over de aflevering (ze leverden de tafel af met hun eigen vervoerder) en 100% tevreden met de aankoop!

Gewoon goed

Bestellen ging makkelijk, telefonisch contact was vriendelijk en meedenkend. Levering was keurig.

Ik zag een leuke bank op internet. Door middel van WhatsApp heb ik heel snel antwoord gekregen op mijn vragen. Ook het bestellen ging makkelijk. Toen de grootste uitdaging, het laten bezorgen. Maar ook dit ging heel soepel. Werd heel netjes gebeld om een afspraak te maken voor de bezorging en een dag van te voren kreeg ik een mail met hoe laat ze die dag zouden komen. De bank werd naar boven gebracht, in elkaar gezet en alle verpakkingsmaterialen werden netjes meegenomen! Ik ben super tevreden.

Leveringen voor België lopen fout

In April kasten besteld met een levertermijn van 4-6 weken. Dit werden er uiteindelijk 20. Na lang wachten kregen we het nieuws dat ze er eindelijk waren, maar ze dat geen leverancier voor België hebben. Nog een weekje wachten. Van de mooie woorden op de website "montage inbegrepen" kwam ook niets in huis. We kregen een voicemail met de boodschap dat we zelf mochten helpen lossen en ik ben zelf maar aan de slag mogen gaan voor de montage (de transporteur was niet op de hoogte dat de montage inbegrepen was).

Mijn spullen

Tafel vandaag geleverd! Erg mooi! Zware klus voor de heer van what is HIP. Dank je heren

super! snel en goede prijzen

Snel en gemakkelijk een meubel kunnen bestellen. Keurige info en de vervoerder ook perfect.

Goed product, snelle levering, goed contact.

Ivm verhuizing hadden we twee aflever adressen aangegeven (afhankelijk van de datum). Dit ging ‘vanzelf’ goed. Bij contact opnemen ter verificatie snel, duidelijk en goed contact. Product ook naar behoren. Goede ervaring geweest.

In één woord geweldig !

Een hele mooie stoel van Dutchbone gekocht, tegen een scherpe prijs. De bezorging was al na een aantal dagen en prima verzorgd.

Hele proces top!

Van bestellen tot leveren duidelijk en professioneel.

Goed assortiment, snelle levering

Mooie fauteuil kunnen kopen en snel geleverd dus ook complimenten voor het transport bedrijf Dutchned. Handelen snel zeer klantvriendelijk. Van a tot z een topervaring

Keurig geregeld

Het duurde even voordat de bank geleverd kon worden maar de jongeman die hem gebracht heeft (Jordi) was behulpzaam, zeer beleefd en attent. Mijn complimenten!

Online besteld, geleverd volgens afspraak

Online bestellen, mooie site, overzichtelijk Levering gaat via een transport bedrijf die netjes contact houd.

Goed geregeld met uitstekende service

Positief

Zeer snelle reactie op mail of whattsapp. Duidelijke info. Super vriendelijk personeel. Heel tevreden met onze aankoop.

Snelle levering, 10 procent korting

Snelle levering op de 7 etage. 10 procent korting als enige leverancier van de prachtige ronde eettafel

Mooi product, snelle levering. Top!

Mooi product, snelle levering. TOP!

Top kwaliteit en service!

Erg goed

De bank is zo ontzettend mooi en van goede kwaliteit. Ik vond het even spannend online te bestellen zonder er daadwerkelijk op te hebben gezeten, maar hij zit heerlijk en komt overeen met de omschrijving online. Bedankt!

Blij met mijn items en fijne bezorging

Ik heb een leuk bankje voor op mijn balkon besteld en deze kon ik (met de kussens samen) met stapelkorting krijgen. Het bankje past precies en was makkelijk in elkaar te zetten. De kussens zitten lekker. De bezorger heeft mij van te voren opgebeld om een afspraak voor de levering te maken. Het was een vriendelijke man. :) Ik ben blij met mijn bestelling! :)

Geweldige klantenservice

Een geweldig bedrijf met snelle service en vriendelijk personeel, de levering ging ook uitstekend en vlot. Bij product uitpakken bleek er een beschadiging te zijn contact gehad via de mail en het werd enorm snel opgelost. Ik raad dit bedrijf zeker aan en kom hier in het vervolg zeker terug!

Heel goed!

Ook heel fijn dat de brenger van de bank mijn oude bank meenam. Super!

Transformatorweg 29 A

1014AJ Amsterdam

Over What is Hip

What is Hip: webshop, meubel- en interieurwinkel met hip, blits spul. Dat is What is Hip. En niet alleen omdat we dat zelf vinden, maar vooral ook omdat onze enthousiaste klanten en bezoekers dat vinden. We hebben What is Hip geopend omdat we het leuk vinden. Er is toch niets fijner dan je prettig voelen in je eigen huis! Webshop & meubel-/interieurwinkels met hip, blits spul! Labels: BePureHome, By-Boo, Eleonora, Jesper Home, Richmond Interiors, Dutchbone, New Routz en Woood.